NFL Fans Serbia
Vidite SKRAĆENU verziju foruma, da bi ste videli KOMPLETAN forum, molimo Vas registrujte se ili prijavite.

NFL Fans Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Offseason 2015 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo

+24
Mos Def
Zona do trona
mardok
evatim89
Bugi
el maestro
STP
Jacob
Vlado997
Miki HOF
Steelers
Zver
Sirko
Nik88
Niger iz huda
kb8
dr.dule
Danijel Lg
Peyton Manning
SymphonyX
Lomljiv u struku
Pit Bull
Srbistuta
Raising Arizona
28 posters

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 21 od 44]

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

ova kazna bi uzdrvamala burhangiju u ligi a ne NE. usput disciplinski sudija je bivsi igrac Bafala.

2023 Patriots: there’s no team they can’t lose

Offseason 2015 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 21 Patriots---eliot-wolf-jerod-mayo

“You either execute and win, or you don’t. That’s where we are at.”

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

za kaznu od 1miliona i draft pikove lepo rece coek

,,In time, Kraft will recover from the hurt and the $1 million fine, and Belichick will recover from the lost first-round pick in 2016 and lost fourth-round pick in 2017. That's what the Patriots do -- they absorb hits better than any team in the league, dust themselves off, then diagram another way to the Super Bowl''.

Offseason 2015 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 21 Patriots---eliot-wolf-jerod-mayo

Vlado997

Vlado997
Hall of Fame
Hall of Fame

http://espn.go.com/nfl/story/_/id/12869681/new-orleans-saints-remove-darren-sharper-image-superdome
Tužno je šta je sebi dozvolio.

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

opa. kazu da Patriote imaju dokaze za dobar deo timova i njihovim varanja. ovo moze ispasti fina zabava u periodu do pocetka sezone.
Kraft je lepo rekao da se na ovome nece zavrsiti. covek je pustio pse na ulicu i saznace se a vec znaju milion prljavstina u ligi. bice veselo. neki vlasnikci su zaboravili da je Kraft zasluzan za prekid strajka. sada ce doci red da se plate racuni.

Danijel Lg

Danijel Lg
Administrator
Administrator

pa nisu vlasnici krivi za kaznu

STANE VAS SVE PRATI

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Vlado997 ::http://espn.go.com/nfl/story/_/id/12869681/new-orleans-saints-remove-darren-sharper-image-superdome
cudi me da je dobio samo 9 godina, za sve sto je uradio...
znam da je priznao, sto je olaksavajuce i da ce do kraja zivota biti na uslovnoj, ali svakako je 9god malo, plus je jednu vec odsluzio.

As part of his plea deal when he is eventually released from prison, Sharper will have to be tracked by California officials with a GPS, have to undergo sex offender treatment, will be prohibited from drinking alcohol or going to bars or liquor stores, be banned from sex shops and Internet dating, have to seek approval before traveling more than 50 miles from his home or spending a night away, and will be forced to take "penile plethysmograph" tests in Arizona, during which a sensor will be attached to his penis to gauge his arousal level as sexual images are shown to him
nisam ni znao da postoji ovo poslednje

http://nfl.com/

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

Danijel Lg ::pa nisu vlasnici krivi za kaznu

vecina ih nije ali ima jedna grupa zaverenika koji ce biti kaznjeri.
bice zanimljivo na okupljanju vlasnika sledece nedelje. okrugli sto sa 32 lika i sa komesarom i onom cokoladnom barabom.

Sirko

Sirko
VIP
VIP

Seattle Seahawks: 11/2

Green Bay Packers: 7/1

Indianapolis Colts: 7/1

Dallas Cowboys: 10/1

Denver Broncos: 10/1

New England Patriots: 12/1

Philadelphia Eagles: 18/1

Arizona Cardinals: 25/1

Baltimore Ravens: 25/1

Pittsburgh Steelers: 25/1

Britva? Kakva bičarka? Nije skretničar nego ašov.
https://www.facebook.com/Zoka86

Danijel Lg

Danijel Lg
Administrator
Administrator

Peyton Manning ::
Vlado997 ::http://espn.go.com/nfl/story/_/id/12869681/new-orleans-saints-remove-darren-sharper-image-superdome
cudi me da je dobio samo 9 godina, za sve sto je uradio...
znam da je priznao, sto je olaksavajuce i da ce do kraja zivota biti na uslovnoj, ali svakako je 9god malo, plus je jednu vec odsluzio.

As part of his plea deal when he is eventually released from prison, Sharper will have to be tracked by California officials with a GPS, have to undergo sex offender treatment, will be prohibited from drinking alcohol or going to bars or liquor stores, be banned from sex shops and Internet dating, have to seek approval before traveling more than 50 miles from his home or spending a night away, and will be forced to take "penile plethysmograph" tests in Arizona, during which a sensor will be attached to his penis to gauge his arousal level as sexual images are shown to him
nisam ni znao da postoji ovo poslednje

koji šupljak

STANE VAS SVE PRATI

Vlado997

Vlado997
Hall of Fame
Hall of Fame

Kao čovjek me jako razočarao, ali je bio igračina i uvijek će po tom pitanju biti mjesta za njega u mom srcu. Ipak je bio bitan šraf u pohodu na SB.

Mos Def

Mos Def

Newsome and the Ravens reached a three-year deal with veteran cornerback Kyle Arrington, who was recently released by the New England Patriots

Pokupismo ga

2017 NFLFS KEEPER FANTASY FOOTBALL LEAGUE CHAMPION - NEW JERSEY SOPRANOS

"Fuck them West Coast niggas. 'Cuz in B-more, we aim to hit a nigga, ya heard"

Zver

Zver
VIP
VIP

Giantsi su sinoć dobili svoj prvi meč protiv Patsa ove sezone Very Happy. Bekam u finalu za izbor cover maddena savladao Gronka Very Happy

...Sa Vajominškog Univerziteta

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

i ti se tome radujes. odmah pisi propala sezona za sarenog.

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

The Patriots are claiming the term "Deflator" was used to reference Jim McNally losing weight, not deflate footballs.
The Patriots have launched a website called WellsReportContext ( http://wellsreportcontext.com ) that responds to the assertions made in the Wells Report. "The conclusions of the Wells Report are, at best, incomplete, incorrect and lack context," the introduction says. The site goes on to cite a Nobel Prize winner about PSI levels and makes the insulting claim that football handler McNally called himself the "Deflator" because he was trying to shed pounds. We've reached new lows in the absurdity of Deflategate.

kako ce da se gospodin Kesler igra sa ovom budalom Velsom. pih.

Miki HOF

Miki HOF

Nema potrebe za ovim blamiranjem sa sajtom, sve što treba je da Toma da na uvid svoju sms-email komunikaciju

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

http://wellsreportcontext.com/mackinnons-scientific-conclusion/

procitaj sta kaze nobelovac.

Miki HOF

Miki HOF

Ajd ovo za pritisak ali Deflator pojam za mršavljenje.

Mrmot zavio čokoladu

Miki HOF

Miki HOF

Enivej kao što rekoh Toma neka preda svoj mob i spere svu ljagu odma

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

slazem se sa tobom.

usput nejasno je po pitanju ovih indi lopti. merene posle 11 lopti Patsa i tri su bile ispod crte a imale su vremena da im pritisak poraste dok su merili NE. ovo je tek pocetak. rekoh Kraft pustio pse na ulicu. ko zna sta ce biti jos.

The reality is that virtually no one in the NFL (or for that matter the general public) is qualified to assess the scientific validity of the Wells Report’s findings. But it looks bad for the league that the Patriots have been able to find a Nobel Prize winner who says the Wells Report’s science is wrong.

Poslednji izmenio dr.dule dana Čet 14 Maj 2015, 19:11, izmenjeno ukupno 1 puta

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

http://www.breitbart.com/sports/2015/05/12/top-10-reasons-why-an-appeal-overturns-tom-bradys-suspension/

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

The last time Ted Wells conducted an investigation for the NFL, it cost Jim Turner his job as the Dolphins’ offensive line coach. Now Turner, who was fired because of Wells’s findings in the Richie Incognito–Jonathan Martin bullying case, is firing back at Wells.

Asked on Mad Dog Sports Radio about Wells’s Deflategate investigation, Turner said that when the NFL hires Wells, Wells sets out to find a scapegoat for the league.

“Wells is not a good human being, and when I didn’t give him the stories he wanted, he targeted me as part of a problem in Miami. He’s not an independent investigator, he’s not doing this looking at both sides of the situation, he’s hired by the NFL and he’s going to print the story that they want printed,” Turner said.

Turner says Patriots quarterback Tom Brady was smart not to give Wells the access to phone records that Wells sought. According to Turner, Wells is the type to take things out of context in order to make the people he’s investigating look bad.

“If you bring a car to a mechanic and there’s nothing wrong with it and you ask him to find some problems, guess what? He’s going to find some problems,” Turner said.

Wells found plenty of problems after investigating both the Dolphins and the Patriots. Turner has always said Wells was unfair. Now the Patriots agree.

Miki HOF

Miki HOF

Pa ne mora tom Wellsu da preda mobilni, neka ponudi nekoj zvaničnoj komisiji iz lige

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

i to se slazem.
da se razumemo, ako su nesto radili treba ih kazniti ali ovaj greh nije vredan 4 utakmice suspenzije.
citao sam veceras da su Minesota i Panteri grejali lopte prilikom meca, Zeka voli 16ticu , 3 od 4 lopte Indi su isto tako bile izduvane. samo je Brejdi kaznjen.
receno je da organizacija NE nije bila u prici a kaznili je sa milionce i dva pika . kazu razlog nisu bili kooperativni jer ovaj jadnik sto je kazu ispumpavao lopte nije se odazvao peti put jer je vec cetiri puta razgovarao.
najveca sumnja je taj izvestaj koji je supalj i citao sam da bi ga svaki islednik oborio. da li je bila vec ranije odluka da se kazni Kraft i ekipa pa im je ovaj placenik samo odradio posao pokazace vreme.
rekoh , Jimmy G ce dobiti minimum 2 meca od 4 ako ne i vise.
Kraft nece crci zbog milon dolara a Bili se vec dokazao da pliva sa kikiriki pikovima. plus FA pijacu docekuju sa gomilom para.

Miki HOF

Miki HOF

Toma to treba da uradi ne zbog 4 meča nego reputacije

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

reputacija mu je srusena svakako. bio kriv ili nije. popisali su mu se po njoj a i dalje se pisaju ovi navijaci luzera sto se secaju po gubitku svakog SB u cetiri godine i ovih dve zelene prevare sto se secaju SB prstena samo po crno belom snimku.

Sponsored content

Nazad na vrh  Poruka [Strana 21 od 44]

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu