NFL Fans Serbia
Vidite SKRAĆENU verziju foruma, da bi ste videli KOMPLETAN forum, molimo Vas registrujte se ili prijavite.

NFL Fans Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Conference Finals

+25
cooper
Bizon
Minitron
dr.dule
STP
Bugi
Parangal
Pit Bull
Peyton Manning
Mean_Machine
kb8
Vlado997
Luke Komarowsky
zokiruma
Sirko
Raising Arizona
Mos Def
KPGS
Zver
Niger iz huda
Zona do trona
Miki HOF
Steelers
Danijel Lg
penban
29 posters

Idi na stranu : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 20]

1Conference Finals Empty Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 07:04

penban

penban

by penban & Steelers
Najava konferencijskih duela: bitke za Superboul

Sama završnica sezone obeležena je brojem dva. Dva konferencijska finala, dve utakmice bez favorita, duel dva kvoterbeka i dve odbrane čijih ishod bi nam trebao dati - dva nova učesnika Superboula. U nedelju ćemo dobiti odgovor na pitanje ko će predstavljati konferencije u najvažnijoj utakmici sezone.

Conference Finals Naslovna

U 21:05 počinje možda poslednji duel Meninga i Brejdija. Dva fantastična kvorterbeka koja su obeležila novu eru NFL-a odlučiće o tome ko će dobiti priliku da se bori za Lombardija. Denver Bronkosi retko gube pod planinama, a pre dve sezone lagano su dobili Nju Ingland Pejtriotse u AFC finalu. Ključ uspeha tada bila je odbrana, koja je konstantno pritiskala Brejdija i terala ga na greške. Bronkosi i ovoga puta moraju primeniti taj recept. Od tima u kome je Pejton Mening kvorterbek bi se očekivalo da napad dobija utakmice, ali ove sezone je priča potpuno drugačija. Pejton je veoma neprecizan, a lopte koje šalje ka risiverima teške su za hvatanje. Ovo je verovatno poslednja šansa da budući član Kuće slavnih ponovo zaigra u Superbolu, pa napad Denvera mora biti na visini zadatka protiv Pejtriotsa, koji će sigurno iskoristiti svaku njihovu grešku. Odbrana je ta koja sve rešava u Denveru, a koliko će ona moći protiv najboljeg napada u konferenciji ostaje da se vidi. Patsi su mnogo lakše nego što se očekivalo pobedili Čifse, uz veoma dobru igru Brejdija i ekipe, naročito ofanzivne linije. Brejdi je dobio Edelmana nazad i odmah je napad postao mnogo ubojitiji. Loša vest je da je Edelman možda malo obnovio povredu, ali Minitron će sigurno dati sve od sebe da zaigra u nedelju. Ofanzivnu liniju sada čeka pravi test, jer će igrati protiv Vera i Von Milera. Problem Patsima predstavljaju povrede, a sada su pod znakom pitanja Kolins, Mejo i Čendler Džons, možda najbolji igrači i lider front 7. Blagu prednost, zbog domaćeg terena i činjenice da nemaju puno povređenih igrača, imaju Denver Bronkosi.

Conference Finals A_fudbal

NFC Finale nam donosi duel dva najbolja tima iz reugularnog dela sezone. Od 00:40 na teren u Šarlotu će istrčati Karolina Pentersi i Arizona Kardinalsi. Ono što je zajedničko za oba tima su izuzetno čvrtste odbrane. Karolina Pentersi se suočavaju sa dosta problema ove sezone, ali uprkos tome igraju neverovatno. Kem Njutn ima dosta siromašan risiverski korpus, dok na poziciji raning beka nema jakih imena. I pored toga, SuperKem na fantastičan način predvodi napad, a glavno oružje mu je Greg Olsen. Upravo on će imati najviše posla protiv Arizone, koja nije baš sjajna u pokrivanju tajtendova, ali svoju priliku će tražiti i brzonogi Ted Gin. Sa druge strane, Palmer će morati da odigra mnogo bolje nego protiv Grin Beja. Odbrana Karoline je veoma pokretljiva i agresivna. Leri Ficdžerald je gladan pobede i želi zaigra u Superbolu, ali put do San Franciska vodi preko Normana, koji je ove seozone najbolji kover kornerbek u ligi. Arizona će morati da dobije bitku u rovovima, kako bi došla do pobede. Istina, ofanzivna linija Pentersa nije fantastična, ali iza nje igra mobilni Kem, koji veoma dobro zna da iskoristi priliku i nogama donese presudne jarde. Opet, Kardinalsi imaju dovoljno iskusne i kvalitetne igrače koji mogu da zadrže Njutna. U duelu ova dva tima teško je pronaći favorita, ali nekako se nameće Karolina, koja cele sezone igra na izuzetno visokom nivou.

Poslednji izmenio penban dana Uto 19 Jan 2016, 18:26, izmenjeno ukupno 1 puta

2014 SERBIA FANS KEEPERS LEAGUE CHAMPION
2019 NFLFS VETERANI CHAMPION

2Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 08:45

kb8

kb8

Sve je ovo fino, al di je grafički prikaz ko protiv koga?

If you want to run, run a mile.

If you want to experience a different life, run a marathon.

If you want to talk to God, run an ultra.

3Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 09:19

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Biggest questions heading into conference championship week

All of a sudden you look up and there are only three NFL games left in the season.

It’s an upsetting realization, one that entitles you to take some time for processing. But you get only a week, because two of those games will be played Sunday, with the winners heading to Super Bowl 50 two weeks later. So after watching Tom Brady school the Chiefs, Larry Fitzgerald outmuscle Aaron Rodgers’ magic, the Panthers hold off the never-say-die Seahawks, and the Broncos come back to escape the Steelers, these are the biggest questions we have as we make the turn into conference championship week.

Is there a Brady vs. Manning storyline left to explore?

These guys have met so often and in so many games that thinking up something fresh to write about it feels like covering “White Christmas.” The big story this time will be whether the 17th meeting will be the last, as Manning looks close to the end. Brady has beaten him 11 times, including three in the playoffs. Even Brady, if he beats Manning for a 12th time overall and third in the playoffs, probably won’t crack another age joke.

Are the Patriots scary healthy at the right time?

Julian Edelman headed to the X-ray room after Saturday’s game, but that could have been just to see if anyone there was missing him. Edelman was healthy enough to catch 10 passes for 100 yards in his first game in two months. With him and Rob Gronkowski both available, Brady’s confidence appears as inflated as it gets.

Can the Broncos get to Brady?

The Chiefs’ inability to pressure Brady (along with Brady’s ultra-quick release) doomed Kansas City on Saturday night. Denver’s secondary has been a strength all season, but it looked a little leaky Sunday. The Broncos can blitz if they want, but if they do that, they’d better hope Chris Harris is healthier than he looked in Sunday's game. The better bet would be for Von Miller to have a playoff game for the ages and for Denver to create pressure on Brady with just the front four.

Who’s the cooler quarterback in the NFC game?

Maybe he needed to get his first playoff win out of the way, but Arizona’s Carson Palmer looked more than a little jittery Saturday night, right? Two interceptions, several close-call scary throws and decisions. One of his touchdowns came on a bizarre lucky tip and another on a shovel pass. The throw to Fitzgerald at the start of overtime was a thing of beauty and reminds you what Palmer’s capable of, but he didn’t inspire confidence for most of that game. Cam Newton, meanwhile, is hitting Greg Olsen in double coverage with laser beams and looks like nothing has ever bothered him. At this point, Newton is the QB in this matchup you trust more.

What’s Josh Norman’s assignment?

The Cardinals offer ample choices if you’re looking to assign your top cornerback to a No. 1 receiver. The size of Michael Floyd? The speed of John Brown? Norman needs to know early in the week, so he can brush up on his opponent-specific insults. But the problem is that Arizona’s top receiving threat Saturday was the ageless Fitzgerald, who lines up in the slot, where Norman never goes. When the Panthers blitz, Norman may be wise to cheat Fitzgerald’s way. Palmer was 5-of-8 for 152 yards targeting Fitzgerald against the blitz Saturday.

Will the travel bother the Cardinals?

Arizona has to take a 4½-hour flight to get to Charlotte. And while the forecast high temperature Sunday is in the 50s, the sun will have set by the time the game kicks off at 6:40 p.m. ET and temps could get into the 30s before the game ends. Not great cactus-growing weather. The bigger problem may be the Panthers’ underreported home-field advantage. Carolina has won 12 consecutive games at home, including last year’s playoff victory over Arizona, and beat its opponents by an average score of 33-17 at home this season.

http://nfl.com/

4Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 09:40

Danijel Lg

Danijel Lg
Administrator
Administrator

sad ce i grafika

STANE VAS SVE PRATI

5Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 09:43

kb8

kb8

Samo što nije...

3, 2, 1...

6Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 09:44

Danijel Lg

Danijel Lg
Administrator
Administrator

treba momke podržati, potrudili su se
očekujem da čelični i grafički pojača

STANE VAS SVE PRATI

7Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 09:50

kb8

kb8

To svakako...

8Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 10:57

Steelers

Steelers
Executive team
Executive team

kb8 ::Sve je ovo fino, al di je grafički prikaz ko protiv koga?
oprostite ljudi ja danas imao zavrsni iz prava, nisam mogao da stignem to da odradim, al cu naknadno ubaciti Smile

Conference Finals Potpis

9Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:08

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

NFL groznica opet "zarazila" Srbiju

10Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:09

kb8

kb8

Samo opušteno Čelični...

Ja to čisto onak, malo...

11Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:15

Danijel Lg

Danijel Lg
Administrator
Administrator

kakvi komentari ispod

STANE VAS SVE PRATI

12Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:27

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Key injuries that will impact championship Sunday

Injuries to watch in the conference championships
Greg Olsen, TE, Carolina Panthers:Olsen hurt his right shoulder on a big hit from Seattle safety Kam Chancellor near the beginning of the fourth quarter. The team listed its star TE as questionable, as cameras showed him in visible pain on the sideline. Olsen -- who was second among TEs with 1,104 yards this season -- returned to the game on the Panthers' next offensive series. The TE said after the game that he suffered a "burner" and is fine.

Chris Harris Jr., CB, Denver Broncos:Harris came into the Sunday's game with a shoulder injury, and it appeared to bother him during the game. He got hit pretty hard by his own teammate at the tail end of Martavis Bryant's 40-yard run in the first quarter. According to ESPN Broncos reporter Jeff Legwold, the team took Harris out of its base defense for a time.

Chandler Jones
, DE, New England Patriots:Jones was on the injury report entering Saturday's game with abdomen and toe issues, and he exited the Patriots' win over the Chiefs with a right leg injury. Jones had a sack and a forced fumble against Kansas City and leads New England with 13.5 sacks this season.

Jamie Collins and Jerod Mayo, LBs, New England Patriots: Both Collins (back) and Mayo (shoulder) left Saturday's game in the third quarter and did not return to the field. With Rob Ninkovich, Dont'a Hightower and Jones also banged up, the Patriots figure to have five of their starters along the defensive front seven battling injuries this week.

Jared Allen, DE, Carolina Panthers: Allen suffered a broken foot in the Panthers' game against the Seahawks. According to ESPN Panthers writer David Newton reported, "The injury is similar to the one defensive tackle Star Lotulelei suffered last season. Lotulelei's injury required surgery and sidelined him for the rest of the 2014 playoffs."

Other notable injuries to eliminated teams
Randall Cobb, WR, Green Bay Packers: Cobb suffered a bruised lung on a 51-yard catch at the end of the first quarter that was negated by offsetting penalties. He was seen coughing up blood on the sidelines before being ruled out for the game. Cobb tweeted that he was discharged from the hospital on Sunday.

Russell Okung, T, Seattle Seahawks: Okung hurt his shoulder while trying to pass protect at the beginning of the second quarter. He immediately grabbed for his left arm as Mario Addison got around the left tackle to pressure Russell Wilson. The play resulted in an interception. Okung did not return to the game.

13Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:34

Miki HOF

Miki HOF

ajte da popravimo grafiku pa ide jos jedna petstoka

14Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:34

Zona do trona

Zona do trona
Hall of Fame
Hall of Fame

Cek,nisam razumeo,da uzimam slobodan dan u nedelju?

Idemo organizovano u Crowne Plazu da ispratimo Arizonu u novi SB? Very Happy

15Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:37

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Zona do trona ::Cek,nisam razumeo,da uzimam slobodan dan u nedelju?

Idemo organizovano u Crowne Plazu da ispratimo Arizonu u novi SB? Very Happy
ako bude opet organizovano, moze Very Happy

16Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:40

Niger iz huda

Niger iz huda
Hall of Fame
Hall of Fame

Prava ekipa se okuplja u baru, pabu ili stanu.Ne ide se u neki fensi hotel koji je pun javnih licnosti.

17Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:42

Zver

Zver
VIP
VIP

Pa da slušam SK komentatore a kući imam GP....no way Jose

...Sa Vajominškog Univerziteta

18Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:55

Niger iz huda

Niger iz huda
Hall of Fame
Hall of Fame

Ko da ce da se cuju od muzike SK komentatori kada su oni na mute. Very Happy

Ja kada tako povremeno odem u neki bar ili kafic sa drugom, nikad ne cujem komentatore.

19Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 11:57

Miki HOF

Miki HOF

jel procito neko tekst gore?

autor ce podeliti pisanu vezbu kasnije da proveri...

20Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 12:02

kb8

kb8

Priznamo ispit samo ako autor dođe na Kombajn, sve drugo nula bodova...

21Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 12:59

Zona do trona

Zona do trona
Hall of Fame
Hall of Fame

Spartacus ::Prava ekipa se okuplja u baru, pabu ili stanu.Ne ide se u neki fensi hotel koji je pun javnih licnosti.

Ma daj, jake su mi to javne licnosti na slikama... Very Happy

A i sa Zuletom smo Doktor i moja malenkost jos davnih dana ispijali vinjak do jutarnjih dana. Very Happy

U stvari, nas dvojica smo,Zule je komplet sportski tip. Very Happy

A da dodjemo u nedelju kolektivno u BJ,skupimo se ispred zgrade naseg Doktora i udarimo kolektivno skandiranje - Sidji dole! Very Happy

Onda svi skupa odemo u neki ok lokal.

22Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 13:16

Miki HOF

Miki HOF

DEN-CAR kaze razum

Iako navijam za ARI plasim se da je CAR prejaka kuci.

23Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 13:24

Miki HOF

Miki HOF

neverujem da će D Denvera dozvoliti patriJotama vise od 2TD što će DEN biti dovoljno za pobedu.

24Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 13:24

penban

penban

Sta reci... ako budemo zdravi, pre svega ova tri u front 7 mislim da imamo dosta velike sanse da pobedimo Denver

Karolina je stvarno pokazala najvise ove sezone. Ima ARI sansu, ali ako Palmer odigra kao protiv GB biće to gotovo u posle pola sata

2014 SERBIA FANS KEEPERS LEAGUE CHAMPION
2019 NFLFS VETERANI CHAMPION

25Conference Finals Empty Re: Conference Finals Uto 19 Jan 2016, 13:44

Miki HOF

Miki HOF

http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000624900/article/vernon-davis-vanishes-in-denver-broncos-offense

vaistinu, jel Davis bio pojacanje ili odjacanje

Sponsored content

Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 20]

Idi na stranu : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Sledeći